Eilen sain viimein oman pakettikorttini ja tänään paketin tänne synttärihulinaiseen taloon :). Minua on muistanut  Tinkywinky ja tällaisen paketin hän oli minulle kerännyt itselleen tarpettomista aineksista, joita voisi käyttää leivontaan.

Me lehden ruokakirja

Sallisen marsipaaniohjevihko

Kuivattuja luumuja

Kuivattuja hedelmiä

Muumi -lautasliinoja

Suklaakoristerakeita

Perhosmuotti

Tylla (mihin tarkoitukseen tuo tylla on?)

Wiltonin kuvioraappa

 

Kiitoksia paketista :) Lautasliinat ja suklaarakeet menivät jo käyttöön.

Rieska- ja hapankorppurullia olen kokeillut edellisen paketin ohjeilla, kuvia niistä ei tullut, joten ne eivät ole näkyneet blogissa.. Rieskarullista meillä tykättiin kovasti, lisäsin täytteeseen homejuustoa ja se kävikin makuihin mainiosti. Pistin ohjeen kierrätyksenä menemään myös tämän kierroksen sly -postissa muistettavalleni.

Minä olen muistanut Taikakokkia, joka onkin seuraavan slykierroksen emo. Postauksen otsikko jo kertoo, että jätän sly -touhun ainakin toistaiseksi. Työn ohella ei enää ihan kaikelle muulle tohinalle ole aikaa. Paketteja pitää saada suunnitella rauhassa ja kaikki saadut reseptit kokeilla, muuten koko touhusta menee hohto. Minusta tässä touhussa itseasiassa onkin parasta juuri pakettien suunnitteleminen ja kokoaminen. Tällä kierroksella suorastaan hihittelin itsekseni kääriessäni muistettavalleni meneviä asioita pieniin paketeihin. Esitietolomakkeessa hän kertoi ilahtuvansa pienistä paketeista, mutta tuskin juuri noin kirjaimellista tulkintaa tarkoitti...